Monday 24 September 2012

TELATAH KAMI SEKELUARGA :)

Nie laa mama and ayah aku......actually time nie kiteorang nak g knduri rumah kawan ayah tau......sempat lagi kiteorang snap pic.....ayah pun layan kepala kiteorang semua....hehehehe

nie laa pic kami 3 beradik dan hero kami (ayah)....hehehehehe......
hehehehehe.......besar tak bear nie?nmpk laa yg aku nie kecik bile dgn bear nie...(perasan kn)......
sementara tunggu kawan ayah datang.sempat lagi aku amik anak jiran sebelah and snap pic dgn die....hehehehe......
pic nie laa paling kelakar sekali......tak ready lagi,camera dah snap pic kiteorang.....
nie laa pic keluarga aku.........happy sangat sebab dapat berkumpul mcm nie(walaupun family aku tak besar)....tapi nie laa amat berharga buat aku......sebab ayah aku jarang ade rumah.......thnks ayah sebab sabar melayan kerenah kami semua :)........i miss this moment......






No comments:

Post a Comment