Friday 29 June 2012

BUAT PENGAJARAN BG AKU DALAM MENGEJAR CITA-II

masuk hari nie dah seminggu aku tak tidur mlm....setelah 2 bulan aku cuti sem..kini aku kembali seperti biasa iaitu mnjadi burung hntu kolej.......hehehehe......aku mmg jarang tydo mlm kalau kat kolej....sbb bnyak sngat assigment yg perlu di siapkan.....mcm-II gelaran laa yg aku dapat dari kawan-II aku.....pak guard kolej laa.....burung hntu laa....hehehehe......disebabkan cita-II aku....aku ketepikan semua penat lelah aku.....tiada ape yg mmbnggakan mama and ayah aku selain melihat kejayaan aku....amin....aku akan buktikan pade semua orang....anak seorang pemandu bas pun boleh berjaya...

dan tarikh amat aku ingat smpai bila-II.....hari nie selasa 30/06/2012....aku dan mmber-II aku sibuk buat assigment.....dalam pukul 4 lebih aku rase sngat bosan telah melanda aku.....aku ape lagi......aku bukak youtube and cari suara mengilai...kononye nak takud kan mmber-II aku.....hamek kau....tak lame tu dngar anjing menyalak dari bawah.....makin lame makin dekat suara anjing tu dgn bilik kiteorang......mmber-II aku muke semua dah pucat....hehehehe....aku ape lagi......bukak laa surah yassin.....anjing tu pun senyap mcm tu jewk....bila yassin tu habis......anjing tu mnyalak semula.....ape lagi,aku bkak lah yassin smpai azan subuh.....dah kawan-II aku cakap....'TU LAH WAWA,AK SNGAT KN....'.....huhuhuhuhuhu......

~sorry geng...aku tak wat lagi~

No comments:

Post a Comment